یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ایلام؛ یادآوری فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها

حوزه/ پنجمین آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان ایلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ایلام، صبح امروز چهارشنبه ۴ مهرماه، پنجمین آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان ایلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی تبار، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه ایلام، برگزار شد. این مراسم به منظور قدردانی از زحمات و فداکاری‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار گردید و با استقبال گرم مردم و مسئولان همراه بود.

در این آیین، حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اهمیت یادآوری فداکاری‌های دوران دفاع مقدس، بر لزوم انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های آینده تأکید کرد و گفت: "ما باید همواره یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را زنده نگه داریم و از تجربیات آنها در راستای پیشرفت و آبادانی کشور بهره‌مند شویم."

این مراسم فرصتی بود تا از تلاش‌ها و خدمات پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل به عمل آید و یادآوری شود که ایثار و فداکاری آنها همواره در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha